Jump to content
TabletopWelt

Recommended Posts

Ich hab gerade mal angefangen Boxen von Perry Miniatures (die ich da habe) genauer zu betrachten.

 

 

Den Anfang machen die  Mounted Men at Arms. Der erste Versuch ist noch nicht so ganz gut geworden, da ich hätte näher ran müssen.

 

Für die zweite und dritte Box hab ich das gemacht, davon gibt es aber erstmal nur ein Preview:

 

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Neu erstellen...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.